skolavslutning !!!!

gick upp vid sex i morse för att åka med pappa så han kunde släppa mig hos linnea
vi gjorde oss iordning och sen skjutsade hennes pappa ner oss och sanna till domkyrkan.
Årets skolavslutning var nog den drygaste någonsin. Men guuud så skönt att allt är över nu.
Sen åkte jag hem igen där micke fortfarande låg och sov, så vi gick upp och gjorde frukost och kolla tv innan han åkte hem till sitt.

Nu ska jag fortsätta kämpa med mitt silvershampo eftersom mitt hår fortfarande skiftar orange.
Jag höll på hela kvällen igår och det blev lite resultat i alla fall. Men fortfarande inte bra nog :)
Sen åker jag iväg och fixar och hämtar lite stuff hos mamma och så :)
Vi hörs senare :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0