And suddenly you're all I need

det var meningen att det skulle blivit en "klassdag" idag på örsholmen med grillning bad och sol. Men eftersom regnet och åskan var i full gång så åkte jag, erik och andreas home to erik och badade och bastade. Sen vid två körde vi tillbaka in till stan där jag mötte upp mickepicke. Vi köpte present till sofie och tog en fika med anton och fixade skjorta och lite sånt till kvällen. Sen körde pappa hem oss till micke där jag klippte böbben snabbt innan han gjorde sig i ordning och åkte iväg till balen :)
nu är klockan halv ett och jag vet inte ifall jag hänkar med till örsholmen med micke och dom...
det får nog bli en god natts sömn istället :)
sleep tight ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0