goodnight and go

jag tog mig faktiskt till affären igår och köpte en hårfärg, men jag kan säga att min gamla färg fortfarande återstår, fick bara bort lite gula fläckar och en mer naturlig lyster.
dagen varit väldigt varm och skön och för övrigt ganska lugn. Missade alla tre första lektioner eftersom hela klassen va på rättegång och kikade :)
sen tog jag mig en sväng till stan med gorgo och återlämnade en tröja och köpte silvershampo.
Sen tog jag mig hem igen, la mig ute i kvällssolen, gjorde mig lite mat och inväntade åskan alldeles ensam :)


gonatten


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt de linnet? Så gryymt snyggt!

älskar din blogg btw, kram :D

2011-06-09 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0